onsdag 11 juli 2007


Idag fick jag gå upp tidigt... Skulle skjutsa min sambo till tåget vid 06.20. Tänkte att det var inte lönt att åka hem och lägga sig igen... så kl 07.30 blev det ett besök hos Anna och lilla Hedda - de var nog precis nyvakna när jag dök upp med bullar!! I förmiddags tog vi det lugnt och satt och snackade en massa - sen blev det lunch inne i Staffanstorp. På vägen hem passade jag på att åka inom Skåneplantor... det är ju så svårt att bara åka förbi!! Det blev två nya växter till sovrummet och lite "murreva" till trädgården.

I går kväll var vi och hämtade vaggan och sen bäddade vi den när vi kom hem - riktigt mysigt. Man förstår bara inte att det snart är dags....

2 kommentarer:

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Vad mysigt det låter. Jag kommer ihåg den där förväntansfulla känslan...och overklighetskänslan. Lika overkligt är det när de väl kommer ut, är detta min?tänker man och en pirrande varm känsla sprider sig i kroppen. Sen blir det bara bättre. Ha det så bra. Kram

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Hej vännen!jag tror att du har mer tålamod en du tror. Det krävs lite för att orka vara gravid. Prova att sy, du kanske blir förvånad. Kram