torsdag 12 juli 2007

(Bild från trädgården)
Idag har jag tagit det väldigt lugnt.... sov till 10.00, skönt!! Sen blev det en sväng i trädgården, fick plantera växterna jag köpte igår! I eftermiddag har jag målat lister till ovanvåningen och sovit middag... Som sagt - en väldigt lugn dag! I morgon blir det annat - om vädret är bra ska jag ut och klippa lite häckar i trädgården - sen har jag lite till bebisen som måste tvättas. Vi ska hämta vagnen till helgen och då vill jag ju gärna kunna bädda och göra den iordning när den kommer hem - så att den är färdig!! Nu blir det snart en kopp te i soffan - har en känsla av att sambon snart är färdigrenoverad för idag!

1 kommentar:

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Njut av din kopp te vännen, ta det lugnt. Allt hinns med. Vad duktig du är som målar lster och klipper häckar. Kram