söndag 8 juli 2007



















Nu är bröllopet över... o vilket bröllop. Det var en härlig eftermiddag/kväll med många fina tal - underbar mat och härlig stämning. Syster och hennes man var otroligt nöjda när jag skjutsade dem i natt. Gästerna blev glatt överraskade när det visade sig att bröllopet skulle hållas på lekplatsen/tennisbanan där brudparet träffades för första gången för exakt 12 år sedan... Det hade vi nämligen hållt hemligt för gästerna! Där hade vi ett riktigt trädgårdsbröllop i partytält och det blev riktigt lyckat! Här ovan ser ni lite av blomsterarrangemangen. Bågen och bordsdekorationen har jag gjort - min tärnbukett var beställd.

Nu blir det en kväll på soffan - och det dröjer nog inte så länge innan vi somnar...

5 kommentarer:

Ankan sa...

OJ, Oj, vilka fantastiska blomsterarrangemang! Jättevackra! Och vad kul att det blev ett lyckat bröllop! :)

smultrongården sa...

Hej! Åh, vilka fina dekorationer du har gjort! Verkligen super fina. Kul att läsa vad du skrivit. Jag har ju aldrig tid att sätta mig, men nu har jag så då läser jag lite här o där. Nu ska jag kolla muffinsen, mums...

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Oj, vilka fina blommor...helt underbart. Roligt när det blir lyckat. Ha det gott. Kram Lisa

Hem & Harmoni Marie sa...

Jättefint! Sånt skulle jag aldrig kunna få till... :)
Tack för kommentaren hos mig! Du har en jättemysig blogg, har precis kikat runt lite.
Ha det gott! Kram Marie

Lycka är ~ Onnea on sa...

Härliga blommor och arrangemang.
Vackert här i bloggen din!