måndag 6 augusti 2007

Idag är det varmt... Vid lunch körde vi en sväng till Landskrona, och ut till Strandpaviljongen. Där åt vi middag - det var himla skönt att äta middag på terrassen, med havsutsikt. Efter det gick vi en sväng, har fått höra att jag ska röra mycket på mig så att bebisen snart vill komma ut! Så det fick bli en promenad längs med vattnet. Efter det körde vi ner mot campingen - där blev det glass och ytterligare en promenad!! När vi kom hem så blev det en välförtjänt tupplur under parasollet i trädgården! Vi orkar nog inte med så mycket mer idag så det blir nog en lugn kväll!
Eftersom jag glömde av kameran idag så blir det några bilder från vår semester förra året - i Dalsland och Värmland!

6 kommentarer:

Skatan sa...

Åhå, ser att du går i väntans tider...vilken härlig överraskning ni har framför er! Njut... : )

Lycka till!

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Hej! jo, men ni har säkert hört det gamla sägnen om hur man ska bära sig åt(?) det fungerade för mig och för många jag känner. Man kanske inte är så värst sugen när man ser ut som en svullen flodhäst men för den goda sakens skull :) Tänker på dig nu i dagarna. Kram

Anonym sa...

Lycka till när bebisen kommer! Min äldsta dotter är född i augusti, en bra tid att få barn på!

Lily of the valley sa...

Tack för besöket hos mig. Fridas Gård är mer i min smak. Där fanns jättemycket som jag gärna skulle köpa. :) Ting Ute & Inne är roligt att ha besökt men det är inte helt min stil, lite för "stelt" för mig,
men titta på det så där är kul.
kram Lily

Birgittas minnen sa...

Jag kan tänka mej att du väntar och vill att bebisen ska titta ut. Jag gick över tiden med mina barn och det funkade när jag sprang i trappor som en galning och jag har även hoppat hopsasteg på en promenad för att få igång det hela. Så promenera på. Kram och lycka till.

LustochLängtan sa...

Vilken fin blogg du har och vilket fint namn Änglagård gulligt.
Kikade in första gången idag ni har verkligen gjort fint med fönstren vilket härligt ljus det måste vara.
Ha en bra dag/ Kram Anita