torsdag 2 augusti 2007

(Bild från "Linneas hage")
Inget är som väntans tider... eller? För min del så får bebisen gärna komma snart! Det är beräknat till på tisdag men jag har en känsla av att den inte lär komma när det är beräknat - utan det är nog snarare så att jag kommer att gå över tiden...
I tisdags var jag och sambon på föräldragrupp - vet inte om det gav mig/oss så himla mycket... Idag var det dags igen - men då var det bara jag som gick, så nu vet jag allt om amning..!!
Ikväll kommer min bror och hjälper till med taket på ovanvåningen - ska bli skönt att få det på plats! Sen är ovanvåningen nämligen helt färdig!! Tack snälla för alla kommentarer i förra inlägget - de värmer!

3 kommentarer:

På min gatan i stan sa...

Wow! Var det verkligen samma rum? (inlägget nedan) ;-) Väldigt fint!

Kram Martina!

Anonym sa...

Åh vad mysigt - du går i väntans tider !

Jag önskar er all lycka med förlossningen och allt.

Vilken jätte fin blogg du har och vad fint ni gör där hemma. Jag återkommer fler gånger...

Kram Kram

Anonym sa...

Hej!
Tänker på er varje dag, tur att man kan kolla på bloggen om ni fortfarande är hemma eller ej =)
Hoppas det går bra med lilla magen trots värmen...
Många kramar Emma G