tisdag 17 juli 2007

(ca. 3 veckor kvar...)
Idag är vädret sådär - regnet hänger i luften och det känns som om det är åska på gång. Jag ska snart gå en sväng till mina föräldrar, får väl se om jag klarar mig innan det börjar regna.
Nu är det som sagt bara tre veckor kvar.. känns overkligt! Tiden har gått så himla snabbt så jag tror inte riktigt att jag har förstått vad som är på gång än... - men det lär jag väl göra! Vi (sambon) är i full gång med att renovera ovanvåningen och just nu är det målning och tapetval som är på gång... inte lätt det där med tapeter - men jag tror att vi har bestämt oss!

3 kommentarer:

Birgittas minnen sa...

Hej och tack för besöket på min blogg. Blir riktigt rörd när jag ser din fina mage, så mycket härligt du har framför dej, och lite jobb också förstås. Kram och ha det bra.

Skatan sa...

Oj, finns det någonting vackrare än gravida kvinnor? Jag tycker nog inte det. Det utstrålar liv och kraft...lycka till med slutspurten : )

Anonym sa...

Hihi, fin midja :)