onsdag 18 juli 2007

Idag är vädret bättre - solen skiner och det är lagom varmt, härligt! Får snart besök av Nettan och hennes lilla Alma - då blir det fika ute i trädgården. Fick ett ryck igår kväll och gjorde lasange till kvällsmat, plus en omgång till som jag frös in. När vi hade ätit så hade jag konstigt nog mer energi... så - då bakade jag en sats muffins som också hamnade i frysen! Man får ju passa på så länge man orkar!! Fast, ska väl erkänna att jag somnade ganska snabbt igår kväll... och jag var inte speciellt pigg i morse!

3 kommentarer:

Beas sa...

Vilken energi! Jag kommer ihåg hur det var på slutet med mina små kottar. Hjälp liksom. Maken hörde surrandet från symaskinen långt in på natten och doften av muffins och bullar ringlade sig upp mot sovrummen vid 01.00 tiden. Snurrigt värre!

Men..du kanske i vanliga fall är så energisk ändå? Supermysig bild du har där förresten.

Granne med Selma sa...

Vilken mysig blogg du har - och mage! Blir nästan lite sugen... mja... lite för gammal och har två goingar redan så jag ska inte klaga. Hoppas allt går bra för er lilla familj när tiden är inne <3

hulukvarn sa...

Hej Hej! Första gången här. Själv fick vi vår lillfis i oktober förra året. Jag minns hur det var med svullna fötter i värmen:) Lycka till med allt! Kramar från Småland