torsdag 14 maj 2009

Hej på er!
Jag har bestämt mig för att ta en paus med bloggandet... Om jag känner för det och får "blogglusten" tillbaka så återkommer jag säkert, men just nu känner jag att jag varken har tid eller ork med det. Tanken med bloggen från början var att få dela med oss av vår och framförallt Ebbes vardag. Idag är Ebbe lite mer än 1½ år och all vår lediga tid går åt till vår underbara lilla kille som är full av energi - därför finns inte tiden på samma sätt längre...
Stor kram till er alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej syster. Synd att du tar en paus för du är såå duktig både på att fotografera och skriva. Men jag har turen att jag kan träffa er när som och bli uppdaterad, vilket är fantastiskt härligt. Jag är så tacksam som har mina syskon så nära mig. Må gott och ge Ebbe en bamse kram från oss.