onsdag 17 oktober 2007

Idag har det varit riktig höst ute... regn och rusk! Ebbe och jag har hållt oss inomhus hela dagen. Medan Ebbe sov så bakade jag lite kanelbullar (fast jag bytte ut kanelen mot vaniljkräm och vit choklad...). Vid fikat så tände jag lite ljus och kokte kaffe. Givetvis så provsmakade jag en (eller två..) "vaniljbullar också - klart godkända!
För er som känner mig så vet ni att jag vid denna tiden av året börjar få lite julkänslor... kan meddela att det inte är någon förändring i år. Ser verkligen fram emot advent då jag får sätta upp mina ljusstakar i fönstren och det är godkänt att lyssna på julmusik här hemma ;-)

2 kommentarer:

www.nestorforlag.se sa...

Som tack för all rolig läsning och stor inspiration erbjuder country-dreams.se alla bloggare 10 % rabatt på en vara under en dag, den 20/10. Rabatten kan inte kombineras med andra erbjudanden och gäller ej beställningsvaror.
Vid din beställning anger du under "meddelande till säljaren" ditt bloggnamn samt vilken vara du vill ha till rabatterat pris.
Välkommen in.

Mvh Jessica/country dreams

www.country-dreams.se

Hem och Lycka sa...

underbara höst, jag får också julkänslor..