tisdag 30 oktober 2007

Förra året gjorde jag egna julkort som sedan skickades till släkt och vänner. Har så smått börjat fundera på årets alster.... det är ju snart dags att börja pyssla med det igen.
Här har ni några av de kort som gjordes förra året!

Ebbe och jag har varit ute en sväng i förmiddags. Härligt höstväder!! Vi gick in en sväng på biblioteket - har inte varit där på evigheter. Jag lånade två böcker om barnmat... får väl se hur flitig jag är när Ebbe blir lite äldre. Det kan ju iallafall vara roligt att få lite ideér på vad man kan göra för egen mat till honom i smakportioner....

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka fina kort! Önskar jag också hade råd att göra såna fina, och tiden! Men man får njuta och hoppas att någon annan kanske gör något sådant fint julkort och skickar till mig istället. :)
Verkligen jättefina!