fredag 10 augusti 2007

Ingen bebis idag heller (än så länge..). Hmm, här går man och väntar och väntar - humöret är ju kanske inte det bästa just nu!! Men det gäller hela tiden att tänka på vad som är på gång - då blir humöret genast lite bättre, iallafall enligt mig själv!! (Bild från www.butiksophie.dk)
Idag har jag varit ganska flitig! Jag var med en sväng på tippen i förmiddags, skönt att bli av med lite trädgårdsavfall och lite rester från renoveringen. När vi kom hem gick sambon ut i trädgården och jag stannade här inne en stund, tvättade lite, plockade undan och bakade tigerkaka! Den blev himla god och fick "klart godkänd" av sambon! Jag hann även med att städa undan det sista på ovanvåningen! Kom fram till att det får nog inhandlas lite växter imorgon, för de som tidigare har stått i fönsterna på ovanvåningen klarade inte riktigt av en renovering... Ingen är gladare än jag!! Trevlig helg!

3 kommentarer:

Signes Vind sa...

Så jobbigt för dig att bara vänta o vänta och vips så är barnet 20 år och flyttar hemifrån. Konstigt att tiden går så långsamt ibland och så väldigt fort ibland. Glöm oss inte bara när det väl är dags - vi som läser din blogg är så nyfikna.

Betty sa...

Hörrududu Bebisen ! Nu får du allt ta o komma ut så vi kan få reda på vad du är för en liten krabat.
Ha det så bra o hälsa din mamma så gott.

Nygammalt sa...

Hej! Vilken fin blogg du har! Vad spännande att gå i väntans tider, även om jag förstår att du vill ha ut lilla bebisen nu.
Du får ha en trevlig helg med eller utan nyfödd bebis.
Lycka till med allt!