måndag 2 juli 2007

( Bild från trädgården...)

Idag har jag tagit det lugnt.... igen!! Det har blivit lite planering inför systers bröllop... mycket som ska fixas, men det är skoj! I eftermiddag var jag och mamma en sväng hos mormor på fika - gott! Nu ska jag gå igenom dagens reklam som kom med posten - sen tänkte jag hinna med och läsa lite (förresten - vadå "hinna med" - jag har ju all tid i världen...). Fick en bok förra veckan som jag har börjat på. Det är Annika Lantz´s 9½månad - den är faktiskt riktigt rolig!


3 kommentarer:

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

vad mysigt det ser ut. Hoppas allt är bra med cig och magen. kram

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Cig? Ber om ursäkt...dig ska det ju vara. Lycka till med bröllpo och allt. Kram

Skatan sa...

Hej! Men så kul - självklart! Jag blir bara glad : ) Nu skall jag utforska din blogg. Ha en fin kväll!