torsdag 21 juni 2007

Oj, vad lätt det är att fastna i bloggandet.... Jag som har så mycket att göra idag!
Gick upp vid 07.45 idag för att börja plugga - har ett kunskapsprov som ska göras på jobbet på måndag. Jag tycker ändå att jag känner att jag har koll på det!
Sen är det ju midsommar imorgon - eftersom vi ska ha gäster så blir det till att städa. Det är 7 vuxna, 2 barn och en hund som ska övernatta - härligt! Det är alltid skoj med vänner på besök..
Det blir nog en tur till City gross också idag - lite midsommarmat ska inhandlas! Kan tänka mig att det är nog inte bara jag som har planerat att handla idag.... Jag tror att jag ska hinna med en runda på "Gröna bönan" i Landskrona också - har hört att det är en underbar inredningsbutik!
Mest av allt skulle jag vilja ut i trädgården en sväng - har lite blommor som väntar på att bli planterade och gräset ska klippas! Men det hinner jag nog med senare i eftermiddag. Nästa vecka har jag all tid i världen att vara i trädgården - provet ska göras måndag eftermiddag och därefter är jag helt ledig... Då har jag ca 5-6 veckor på att förbereda mig på att den lilla knatten ska dyka upp!!

Inga kommentarer: