fredag 29 juni 2007

Idag har det varit tandläkarbesök, klippning av buskar i trädgården och ett besök på Väla så nu är jag helt slut! Jag var på jakt efter en klänning till systers bröllop.... det var inte det lättaste - speciellt inte när man har en stor mage som ska passa i klänningen!! Sen får det inte vara vitt, inte svart och helst matcha blommor och allt annat runt omkring... Jaja - jag tror att resultatet blev bra till slut. Syster godkände i alla fall....
Nu laddar vi inför morgondagen - då takfönsterna äntligen ska komma på plats!

2 kommentarer:

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Hej! jo, jag provade det receptet och jag håller med dig SUPER-goda. Har du varit inne på www.dagensmuffins.se? har över 700 recept!! helt otroligt. Skönt att höra att allt var bra hos barnmorskan, man är lika orolig varje gång. Kram

Elzie sa...

Jag vill ha!!! Det missade jag totalt och nu är tidningen på pappersinsamlingen!!!
Kram Elzie